ایرانی برای ساختن چند وقتی است که ظهور و بروز بعد اجتماعی را بیشتر کردم و در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی حضور محدودی دارم. در اینستاگرام تلاش می‌کنم با دوستان و رفقا و اندیمشندان جوان و مدیران آینده گپ و گفت کنم البته داب بر این است که بیشتر بشنوم و استفاده کنم.

برای ساخت ایران، آنچه امروز نیاز من است آشنایی با حال و هوای قشر جوانیست که فردا خواه ناخواه کار بدست آن‌ها خواهد بود. اگر مدیر باشیم تعامل با آن‌ها خواهد بود، اگر سیستم‌ساز باشیم، مجری آن‌ها خواهند بود، اگر در عرصه علم و اندیشه باشیم پاسخ در باره آن‌ها خواهد بود و اگر عضو عادی جامعه هم باشیم تحلیل بهتر آن بالا دستی‌ها به صبوری بیشتر خواهد انجامید.

پس در بخشی از اجرا، اینکه بدانم طیف‌های مختلف در حوزه‌های مختلف چگونه فکر می‌کنند و چه برنامه‌ای برای اجرا دارند برایم مهم است. چون معتقد هستم هر کس به رویایی که خود در سر دارد عمل می‌کند، نه رویا یا برنامه دیگران. پس باید رویای آن‌ها و هدف مشخص برخی از آن‌ها و برنامه مدون انگشت‌شماری از آن‌ها را بشناسیم.

امید است خدای متعال نیت خالص این نسل نو را برکت بدهد.